
The Brandery Winter 2012
The Brandery Winter 2012
Fira de Barcelona, Montjuic
27 a 29 Gener 2012
El salóde tendències i moda urbana The Brandery arriba a Barcelona del 27 al 29 de gener amb el nom The Brandery Winter 2012 per ser, com es defineixen ells mateixos, "la font d'inspiració per al teu look i la teva forma de ser".
The Brandery, que el 2009 va substituir el Bread & Butter, es va afermant amb cada edició i està aconseguint definir-se com una de les grans trobades en tendències, ja no només en el sector de la moda i el disseny sinó també en el sector de la música.
Els organitzadors de The Brandery segueixen apostant per l'obertura de la fira al públic general, davant la bona acollida que va tenir aquesta iniciativa al juliol del 2011, amb la consolidació de les activitats del Brandtown. Aquesta àrea estarà oberta durant la tarda-nit i s'hi donaran cita les marques que vulguin dialogar directament amb els seus clients finals com Superdry, Replay o Custo. També hi haurà desfilades de moda amb noves col•leccions al Catwalk i, sobretot, concerts amb grups com 2manydjs , Fangoria, Dorian, Buenavista, Undo i The Zombie Kids.
A la zona restringida als professionals, que segueix sent el cor de la trobada, The Brandery comptarà amb expositors i buyers tant nacionals com internacionals, catwalks privats i altres activitats.
Completen The Brandery activitats exteriors que es realitzaran durant aquests dies o bé ja s'han dut a terme com el Concurs d'aparadorisme nadalenc, el Windows X-Mas, en què van participar 160 botigues de Barcelona i diferents ciutats de Catalunya i Madrid.
Tota la informació a The Brandery
Si encara no té hotel a Barcelona per assistir a The Brandery, Hotel Paseo de Gracia és un hotel econòmic i cèntric. Comprovi la nostra disponibilitat.
Fonts: moda.es, wikipedia.es, thebrandery.com, lavanguardia.es